You spin my head!

Massa tankar i mitt huvud idag.
Roliga tankar men ibland är det jobbigt att välja.
Speciellt om man vet att man kan bli nästan lika lycklig utav båda alternativen?!

Nu sitter jag hemma hos päronen i Östadkulle och lyssnar på go musik.
Vi ska upp tidigt imorgon för att packa klart all packning osv.
Jag är så EXCITED!!! ska bli så himla skoj alltså...
Eftersom jag är en sån sjuk seriös bloggare nu, så kommer ja ta massa goa bilder och blogga som bara den ifrån Ljungby och utomhus SM för ponny 2009!YEAAAAAH.

Hoppas alla ni goa prickar som läser min blogg har haft en sjukt go dag och fått gjort massa bra saker.
Jag själv har tvättat och var klar runt 1, sedan en promenix på 45min som avslutades på hälso för 15min solning.
Sedan lagade vi mat, powerwalkade i 110min med min goa vän M som var och hälsade på mig en stund...
Ikväll har vi legat i min säng och kollat massa goa serier, me like!



Idag saknar jag Natascha alldeles för mkt!!!
Ska bli så himla skönt att få hem dig snart och ego som jag är ska ingen annan få smaka på denna goda kaka.
Henne ska jag ha helt för mig själv, sådeså! (bara 7mån kvar nu!!!hihi)
GODNAAAAAAAAAAATT♥


Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0