UNDERBARA väder!

Vilken mysdag jag haft!!!
Började dagen med en "morgon"promenix på 60min=UNDERBART.
Sedan har jag tvättat och storstädat här hemma.
Finns inte en enda liten vrå som är dammig nu...
Har även tvättat alla sängkläder, soffkuddar och sofföverdraget, så nu känner jag mig riktigt duktig!

Det är så sjukt...
Jag fyller år på onsdag och jag kan verkligen inte komma på någonting jag önskar mig...
Jo! Ett par asics skor som jag kan promenixa i, men inget annat!
Kom ihåg när man var liten och hade en önskelista på minst 20 saker som man ville ha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har samma problem. Men det blir nog bra ändå:);)

2009-10-15 @ 22:18:42
Postat av: Alexandra von Benzon

Jaaa det blir nog bra:) kanske blir roligare? för då har man ju INGEN aning om vad man får:Phihi

2009-10-15 @ 22:28:33
URL: http://alxvonbennie.blogg.se/

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0