Myslördag.

Kom hem från mamma och pappa för ett tag sedan.
Nicholai följde med mig hit och ligger nu och sussar gott i min säng.
Nicke ska på uttagning för riksmästerskapet imorgon bitti och jag ska till Allebike och jobba.
Blir sängen nu om jag ska orka upp halv åtta imorgon!!!

Vi spelade in världens roligaste film förut som jag såklart RADERADE av misstag.
Jag och Nicke skrämde Malou JÄRNET och vi har nog aldrig skrattat så mkt åt lillpluttan!

Jag har verkligen insett hur mkt jag älskar att ha HELLEDIGA helger med mys.
Igår tittade jag på idol med några vänner och senare kom R hit och snackade en stund.
Idag har jag jobbat och sedan MYST hos mina goa päron.

Sitter och tittar på lite nya produkter från Marykay som jag fick igår.
De ska jag inviga nu och sedan blir det SÄNGEN.
Sov gott babes!


Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0