Torsdag kväll

Nyss hemkommen från...



Vilken tajming va!!
60min på crosstrainern gick galant (men svettigt), med Mammas pojkar på skärmen framför mig.
Detta ska jag börja med...
Istället för att sitta hemma och kolla på favoritprogrammen som går kl.20 så ska jag stå där och svettas samtidigt...
En timma går SÅ fort och man fokuserar ju på något helt annat...

Jag är så sjukt motiverad inför gymträningen nu!
Har fixat en ny gymkompis, vilket känns skitkul.
Nu ska vi PUMPAPUMPAPUMPAAAA, haha!

Nu känner jag mig jätte bruttig, men titta vilken fin blomma jag fick av mami å papi.
De är så himla goaaaa.



Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det sängen!
Klockan ringer 06.15 och jag ska snabbt upp för att befinna mig på crosstrainern 06.30.
08.20 står jag nedanför min lägenhet och en volvo kommer och hämtar upp mig.
Jag, Kary och sötaste Bianca ska nämligen till Göteborg...
Så, godnatt!

Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0