Onsdag

Haha, min dator vill inte att jag ska börja blogga igen!!!
Efter att påbörjat ett nytt inlägg TRE gånger (som slutat med att all text försvunnit) är jag nu inne på mitt fjärde försök och hoppas att jag nu kan lyckas lite bättre?

Eftersom en del fortfarande går in här utan att jag uppdaterar...
+ efter en gullig kommentar har jag nu lovat att börja uppdatera lite här.
Ni har missat en hel del, men eftersom det blir för jobbigt att skriva allt som hänt, startar jag från noll.

Klockan ringde 9,30 i morses och jag började jobba 10,00.
2h BETALD morgonpromenix senare är jag mätt efter en stor frukost (gröt, vitaminer och kosttillskott).

Dagens planer:

Morgonpromenad
Jobba
Receptsboken ska fixas
Träna ben
Handla
Biggest looser & Bonde söker fru



Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0