Im soooo happy!!

Åh, jag vill inte att dansen ska vara slut redan:(
Jag ÄLSKAR verkligen alla dansbarn och allt som har med dansen att göra!!!
Massa goa ungar= MASSA käääärlek!!!

Nu sitter jag hemma hos mor å far och käkar mat (alldeles för sent för det egentligen)...
Tjötar lite skit med lillbrollan, men snart är det dags för sängen.
Imorgon bitti skall jag ta skydd mot svinis!!!
9,00 ska jag vara på brunnsgården för att ta vaccinet...
Hoppas verkligen jag håller mig frisk och inte får ont eller blir sjuk utav sprutan...

Nu ska jag lägga in alla bilder från uppvisningen på datorn, så imorgon får ni se lite bilder från ikväll.
Jag ÄLSKAR verkligen att dansa♥.
Sjukt svårt att förklara hur jag känner just nu...


Kommentarer
Postat av: elinpelin

Vore kul å se bilderna från uppvisningen snygging! <3

2009-12-12 @ 20:38:16
Postat av: Diana

kooom igen uppdatera lite snygging!

2009-12-20 @ 22:11:10

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0