PUSSPÅER!

Tack kära ni för att ni går in och kikar även att jag inte är en flitig bloggare just nu.
Helgen har varit underbar.
I Fredags red jag och A-K ut på en långritt och snackade massa gamla minnen.
I Lördags var det Eliten igen, omgång 2.
Gick helt okej, men trots att de bara blev 4a i lördags med laget,
så ligger de delad 1a plats med Varberg just nu.
Varberg vann finalen i Strömsholm förra året,
så det skulle vara spännande om vi åkte dit tsm i år.
Igårkväll så kom mina fina tjejer hem till mig och vi pratade i timmar!
Tycker om de så mycket, så mycket.

Imorgon har jag ingen skola, men på tisdag är det matteprov.
Därför blir det en fet pluggdag för mig imån.
Har dans vid 16,00 bara.




Om någon undrar hur det gick med detoxen?!
På ca 1 vecka gick jag ner 1,5kg och måttbandet visade faktiskt upp till 3cm smalare på vissa ställen.
Gjorde ju bara detta som en kul grej.
I onsdags började jag med mitt nya kostschema så nu blir det riktig mat och träning för min del, Härligt!

Eftersom jag precis flyttat så har jag inget internet för tillfället, så vet inte när jag bloggar härnäst.
Imorgon ska min fina lillasyster sova hos mig.
Hon är besatt utav Project Runway och digitalboxen hemma har pajjat.
Så imån kväll ska vi krypa ner i soffan och glo på tvn ett tag.

Som sagt kära ni, Tack för att ni är så gulliga och följer min blogg.
Jag känner mig riktigt smickrad.
Kärlek till er.

Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0