Busyday.

När jag vaknade i morses blev jag så sjukt glad.
Sol och vår får mig på mitt bästa humör!
Dagen startade med ett cardiopass på hälso och sedan historia i en timma.
Idag vikarierade jag som syslöjdslärare,haha!
Mysigtmysigt var det. Fick lagat massa utav mina kläder.
Underbart ju.

Mitt liv är inte så roligt just nu.
Pluggar ju jämt, men jag måste.
Matten är svår tycker jag,
speciellt eftersom jag började mitt i terminen i matte C.
Som sagt, nu ska jag återvända till böckerna.
Förresten, var det någon som såg nya avsnittet av The City igår?
Jag stör mig fettmycket på att Whitney inte tar tillbaka Jay.
Ilandsproblem javisst!


Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0