HEJHEJ.


Dance-pass med Fia väntar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-09 @ 18:16:34
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej! Har läst din blogg ett par dagar och gillar den! Snubblade över den bara och tror dessvärre att jag är fast, hehe! Jag var på ridläger Östadkulle för en massa år sen och tyckte det var toppen. Verkligen ett fint sommarminne som jag bär med mig. Minns dig och dina syskon, fast ni var ju små då. Så jättekul att kunna se en liten del av ditt liv idag!



Om du ville ha lite tips till bloggen: jag hade uppskattat lite längre inlägg, bara vardagliga grejer och så. Vad du pluggar och gör på fritiden, shoppar, käkar/tränar etc. Och mer bilder! Alltid kul!

Förresten, gud vad snyggt hår du har! AVIS? Jorå...



Tack för skojjig blogg!

2009-06-09 @ 22:29:30
Postat av: Alexandra von Benzon

Hej Cissi!

vad söt du är...skulle jätte gärna vilja se en bild på dig om jag minns dej. adda mig på facebook eller BD så är du gullig!

Tusen tack för tipsen..

ja vet att jag skriver väldigt korta inlägg men anledningen är att jag håller på att starta upp en ny blogg med en vän som tar lite tid.



men va kul att du skriver vad man vill ha mer utav.

jag ska verkligen börja skriva mer och lite mer detaljrikt!!



tack för att du kommenterade. jag blev jätte glad:)

kommentera gärna om ett tag och ge mer feedback och tips på vad du vill läsa mer om mi min blogg:)

pusspådigdufina!

2009-06-09 @ 23:11:09
URL: http://mormonvogue.blogg.se/

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0