Life is great.

Godkväll.
Nu har jag precis kommit in efter 30min promenad, härligt.
Min dag har varit strålande...

Började skolan 12 då jag hade matte i 2h och 25min.
När skolan var avklarad gick jag in till stan och shoppade lite kläder och smink från makeupstore.
Bla denna som jag tänker använda till sotning utav ögonen.



Började jobba 16.30 och då gick vi 60minuters promenad med Hugo och Bella.
18.00 blev det 30min core på Sportlife.
Men jag hade ju bestämt att köra yoga med,
Så 19.30 körde jag 60min poweryoga på Hälso. 

Alltså om ni inte har provat det, så måste ni prova på yoga.
Det är så fruktansvärt mysigt.
Jag kopplar verkligen bort allt och bara koncentrerar mig på andningen, så sjukt skönt och man blir vig på köpet.

Nu blir det ansiktsmask och diska MASSA disk.
PUSS

Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0