Black and white.



Alltså jag dör.
Av skratt.

Jag kikade på lite bilder och fann denna vackra.
Men det roliga var att jag relaterade till två brudar jag och Hanna träffade förra helgen.
De var de enda som hade gått in för temat som tydligen var Black and White.
De stod och posade som galningar och jag kunde ju inte låta bli att göra narr av detta.

Jag ställer mig och gör riktigt fula poser  mot en vägg och ser überseriös ut.
Vilket resulterar i att några blåsta brudar kommer fram och säger:
Shit, va grym du är på att dansa!!
Inte en gång, utan varje gång jag såg de inom de närmsta timmarna kommenterade de detta.
HAHA!

Repris tack?

Kommentarer
Postat av: hannii

haha, sjuka brudar det där.meen du dansar bra aleex,inget tvivelpå det inte:)

2009-01-29 @ 22:51:44

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0