17/1

Har precis käkat middag med familjen och städat hästbussen.
Lillbrollan ska på tävling i Mjölby imorgon...
Jag är jätte seg idag, vaknade 12 och känner mig riktigt febrig i kroppen...
Skulle träffat en vän idag men det blir sängen för min del, kanske inte det roligaste man kan göra en lördag kväll...

Jag vill ha vår/sommar.
Fikade med Hanna igår, kikade lite på kläder efteråt.
Jag längtar tills man kan skippa den tjocka jackan/stövlar. 
Tänk att bara gå i kavaj/tröja och ballerinas!!!



Bilden är från sommaren 2007, en underbar men även skitsommar av olika skäl.
Mådde underbart bra i början men slutet av sommarn va inget kul.
Dåligt väder och dåliga känslor.

Jag hoppas på att sommaren 2008 blir en sommar med Usa-resa,
pardey, mysiga grillkvällar med mina nära och kära plus massa SOL!

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Victoria

men alexandra då, 2008 var förra året ju:)

2009-02-12 @ 11:32:28
URL: http://birtles.blogg.se/
Postat av: Alexandra von Benzon Hollesen

haHAHA! 4sure. de ska va2009. EFTER!

2009-02-12 @ 13:57:13
URL: http://alxvonbennie.blogg.se/

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0