Wednesday.


Ont i läppen                                              Confused.
__________________________________________________________

Nu är jag hemma från skolan.
Historian är väldigt upplyftande då jordens gulligaste par får tiden att gå väldigt fort.
Jag tycker det är jobbigt när man tänker på det.
Det finns så sjukt många fina par ju.
Jag tycks då aldrig få till det.
Fast jag trivs verkligen som singel.
Just nu iallafall.

Alltså, jag vaknade upp med ett jack i läppen.
Det gör svajnigt ont.
Svider som tusan varenda gång jag öppnar käften.
Skratta går ju verkligen inte,
men jag glömmer såklart av det och gör det ändå.

Nu blir det maaat.
Är superhungrig.
Ska fixa med csn senare.

Pusssålänge

Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0