Riktigt besviken.

Imorses påväg till skolan lyssnade jag som alltid på thevoice.
Just idag medverkade Kenza i programmet.
Kenzas blogg var den första jag började läsa,
därmed har det varit en blogg som jag alltid följt,
oavsett innehållet egentligen.

Jag har ju sett olika filmklipp på hennes blogg,
men då insett att hon kanske inte riktigt är en person som jag ser upp till,
men absolut en snygg tjej.

Jag blev helt paff.
Hon var riktigt tråkig och inte alls så som jag hade uppfattat henne.
Det var mest svar som:
nja, ja, jo osv.

Lite komiskt var att när jag skulle hitta en bild på Kenza för att visa hennes fejja här,
så hittade jag såklart en riktigt snygg bild på google.
Såhär ser bruden ut i allafall;


Kommentarer
Postat av: lisa

tycker detsamma. inte alls som jag hade tänkt mig!

2009-02-04 @ 18:34:58
URL: http://lissajosefina.blogg.se/

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0