morning.



Här posas det för fullt.
Sitter i skolan,
smidigt och lätt var det som på min dator,
bara att sätta in minneskortet och få in bilderna här.

Idag är jag trött.
Men så är det ju på fredagar.
Har samhällskunskap och Engelska B idag.
16.00 går mitt tåg mot jönköping,
ska bli så himla mysigt att träffa alla tjejerna i helgen.
Var ju nyår vi sågs sist.

Life is great.
Som jag sagt så många gånger tidigare,
men min känsla för livet är verkligen just det.
Att livet är så sjukt underbart bra.
Tack alla ni som förgyller min vardag.
Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: emilia

hallå gulletussan.

cute blogg, skojs att se vilka alndra som sitter i skolan och "pluggar" vid datorerna ;)

ha en bra helg. kram

2009-02-06 @ 12:09:52
URL: http://imilija.blogg.se/

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0