FREDAAAG.

Underbart med helg.
Jag sitter i skolan, pluggat engelska och nu läser jag lite bloggar.
Denna helgen är så uppskattad av mig, jag behöver helg nu.
Idag har jag samhäll och engelska.
Sedan ska jag möta upp Kary för en fika, mycket mysigt.
Jag är sugen på att gå ut och dansa ikväll, vi får väl se hur det blir med det.
Jag har dansuppvisning med mina kära dansbarn på söndag så hela helgen består utav dans.
Genrep imorgon och uppvisning på söndag som sagt.
Tänkte ta mig en tripp till götet ikväll eller imorgon förmiddag för att köpa 7dayscrub-en från Clinique, den är så sjukt bra. (tack Madde).

Nu ska jag fortsätta med mitt läsande.
Tänkte lägga ut vilka favvobloggar jag har så att ni kan få ta del utav de med.
Puuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0