Det här funkar inte.

Jag måste köpa en dator.
Jag har trådlöst bredband som jag betalar för men ingen dator!
Rätt kul ju.

Idag är det helt underbart väder, precis som igår ju!
Igår startade dagen med en morgonpromenix och sedan tvättade jag som en tok.
Vid lunch träffade jag Sharam för att gå igenom mitt sista gymprogram.
Jag satte mig i fönstret hemma en stund i väntan på att laga mat och börja pass.
Jag fick faktiskt färg, sköna sol!
Igår blev det dansamix och bodystep.

Idag tog jag en sovmorgon till halv nio och sedan blev det återigen en morgonpromenad.
Käkat frukost, bytt träningsbyxor (röhnisch-byxorna jag köpte imåndags var jag inte helt nöjd med), postat brev.
Nu sitter jag i skolan och har klippt låtar till dansen.
Strax kommer papps med en brännskiva till mig och gabbs kommer med sallad.
MUMMMAAAAAAAAAAAAAAAA.


Kommentarer

Vill du också kommentera det här inlägget?

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här

Trackback
RSS 2.0